Nu wordt het serieus. - Reisverslag uit Santpoort-Zuid, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu Nu wordt het serieus. - Reisverslag uit Santpoort-Zuid, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu

Nu wordt het serieus.

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Juni 2018 | Nederland, Santpoort-Zuid

Over 43 dagen zit ik op de fiets onderweg naar Hoevelaken om daar te overnachten. Van de week het laatste hulpmiddel gekocht voor mijn fietstocht. Een houder voor mijn telefoon. Zo kan ik de route onderweg een beetje volgen. Op de dag dat het een jaar geleden is dat mijn overleden is denk ik toch wat zij hebben gezegd. Ik heb dit plan na haar overlijden bedacht dus ik heb geen idee.
Zo even een kort verslagje tussendoor.

  • 11 Juni 2018 - 14:23

    Esther Visser:

    Leuk voor je monique ik hoop voor je dat je mooi weer hebt met het fietsen en dat alles goed verloopt liefst esther

  • 11 Juni 2018 - 16:55

    Monique Kuiper:

    Hoi Esther,
    Dat hoop ik ook. Leuk dat je de site hebt bezocht.
    Liefs Monique

  • 11 Juni 2018 - 18:31

    Jannie Kuiper:

    Oma zou het hartstikke leuk gevonden hebben. Dat weet ik zeker

  • 11 Juni 2018 - 18:56

    Monique Kuiper:

    Maar ze had mij waarschijnlijk wel eerst even gek aangekeken. Haha.
    Dat denk ik ook wel mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Santpoort-Zuid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2018

Het hele verslag

24 Juli 2018

Gelukt!!

24 Juli 2018

Lunchpauze

24 Juli 2018

Onderweg

13 Juli 2018

Nog maar 11 dagen
Monique

Ik ga dit jaar op de fiets van Alkmaar naar Lunteren zo'n 117 km.

Actief sinds 07 April 2018
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 3822

Voorgaande reizen:

07 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: