Weer wat dingen van mijn lijst. - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu Weer wat dingen van mijn lijst. - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu

Weer wat dingen van mijn lijst.

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 Mei 2018 | Nederland, De Hoef

Zo weer wat dingen geregeld voor de tocht die over 2 maanden gaat plaats vinden. Vandaag is mijn fiets in topconditie gebracht door fietshandel Boersen in Heiloo. Helemaal fijn. Ook een reservering gedaan bij de Bed en Breakfast Groot Pepersgoed in Hoevelaken. Daar ga ik lekker uitrusten en slapen voor het laatste stukje. Afgelopen vrijdag met bagage gefietst ook wat heuveltjes getest dus dat weten we ook hoe dat werkt.

Dus we gaan goed in de voorbereiding.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Hoef

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2018

Het hele verslag

24 Juli 2018

Gelukt!!

24 Juli 2018

Lunchpauze

24 Juli 2018

Onderweg

13 Juli 2018

Nog maar 11 dagen
Monique

Ik ga dit jaar op de fiets van Alkmaar naar Lunteren zo'n 117 km.

Actief sinds 07 April 2018
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 3811

Voorgaande reizen:

07 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: