nog 71 dagen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu nog 71 dagen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu

nog 71 dagen

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

14 Mei 2018 | Nederland, Alkmaar

Help nog 71 dagen om mijn voor te bereiden voor de grote fietstocht naar Lunteren. 24 Juli is de dag dat ik ga. Tenminste als het weer goed is. Bij flinke regen buien ga ik uiteraard niet fietsen. Het moet wel leuk blijven. haha.

Op deze site zal ik tussen door foto's plaatsen waar ik uithang. En je mij op de voet kan volgen. Lijkt mij gezellig.

Ik heb er wel zin in maar ik vind het ook zo spannend.

Tot die tijd zal ik ook wat verslagen plaatsen over de voorbereiding en alle fietstochten die ik nog wil gaan ondernemen wat voor je het weet is het 24 juli. Spannend

  • 15 Mei 2018 - 15:06

    Ada:

    He Monique, ik vind het een hele onderneming pfff. Nog maar even goed veel km maken tot die tijd zodat je het op je slofjes aankan ! Groetjes Ada

  • 15 Mei 2018 - 15:19

    Monique Kuiper:

    He Ada, ik heb voor onderweg een Bed en Breakfast gereserveerd dus ik ga het in 2 stukken doen. Dus het moet goed komen. Groetjes Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2018

Het hele verslag

24 Juli 2018

Gelukt!!

24 Juli 2018

Lunchpauze

24 Juli 2018

Onderweg

13 Juli 2018

Nog maar 11 dagen
Monique

Ik ga dit jaar op de fiets van Alkmaar naar Lunteren zo'n 117 km.

Actief sinds 07 April 2018
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3794

Voorgaande reizen:

07 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: