over 1 maand - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu over 1 maand - Reisverslag uit De Hoef, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu

over 1 maand

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juni 2018 | Nederland, De Hoef

Over 1 maand ben ik al weer thuis van mijn grote fietsavondtuur. Erg benieuwd hoe het is geweest. Ik heb er echt zin in om het te gaan doen maar aan de andere kant toch een heel klein beetje spannend. Maar ik heb de muziek op mijn telefoon uitgezocht om te gaan luisteren. De route nog even na lopen en uitprinten ( ANWB en Google Maps geven andere routes aan. Heel erg handig, not). Dus maar even kijken welke het gaat worden. En wat is handig om te gebruiken. De plannen voor in Lunteren beginnen al vorm te krijgen. Vlak voor vertrek gaan Jasper en ik nog even bellen en dan wat verjaardagen vieren en dan ik het tijd om te gaan fietsen!! Ik weet niet of ik tussendoor nog iets ga plaatsen maar onder weg hoop ik foto's te kunnen delen ( en mocht dat niet lukken wordt er een geschreven verslag gedeeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Hoef

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2018

Het hele verslag

24 Juli 2018

Gelukt!!

24 Juli 2018

Lunchpauze

24 Juli 2018

Onderweg

13 Juli 2018

Nog maar 11 dagen
Monique

Ik ga dit jaar op de fiets van Alkmaar naar Lunteren zo'n 117 km.

Actief sinds 07 April 2018
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3820

Voorgaande reizen:

07 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: