Gelukt!! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu Gelukt!! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Monique Kuiper - WaarBenJij.nu

Gelukt!!

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Juli 2018 | Nederland, Hoevelaken

Om 18.40 was ik bij de bed en breakfast in Hoevelaken. Ik ben helemaal gesloopt. Vanaf Emnes werd het echt zwaar want ik werd ontzettend misselijk. Na een heerlijke douche ( wat kan dat toch lekker zijn haha). En 110.56 km te hebben gefietst lig ik nu knock-out op bed. ( nou ja bijna dan). Morgen nog 1 klein stukje.

Leuk dat je mij gevolgd heb. En ik zal morgen nog even plaatsen als ik echt in Lunteren ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoevelaken

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2018

Het hele verslag

24 Juli 2018

Gelukt!!

24 Juli 2018

Lunchpauze

24 Juli 2018

Onderweg

13 Juli 2018

Nog maar 11 dagen
Monique

Ik ga dit jaar op de fiets van Alkmaar naar Lunteren zo'n 117 km.

Actief sinds 07 April 2018
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 3787

Voorgaande reizen:

07 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: